有着奇怪责任感的新手摄影,想做的很多,想拍的很多,想看的很多,想记录的很多

【凹凸世界】安迷修


I will be kind to the weak.我将善待弱者 .

I will be brave against the strong. 我将勇敢地对抗强暴 . 

I will fight all who do wrong.我将抗击一切错误 .

I will fight for those who cannot fight.我会为手无寸铁的人战斗 . 

I will help those tho call me for help.我会帮助任何向我求助的人 . 

I will harm no woman.我决不伤害任何女人 . 

I will help my brother knight.我会帮助我的兄弟骑士 . 

I will be true to my friends.我会真诚地对待我的朋友 . 

I will be faithful in love. 我发誓将对所爱至死不渝.


COSER:靑炎

摄影:桜井千夏@桜井千夏_OilDream

后期:夜宵


评论
热度 ( 11 )

© 桜井千夏 | Powered by LOFTER